Приемна

    ОТДЕЛ „ПРИЕМНА“ 
    КЪМ ДИРЕКЦИЯ ПАРЛАМЕНТАРНА КАНЦЕЛАРИЯ

    Отдел „Приемна“ към дирекция „Парламентарна канцелария“, чрез осигурено място за достъп на гражданите, организациите и юридическите лица до всички административни звена, парламентарни комисии  и парламентарни групи в Народното събрание, изпълнява следните дейности:
    1. осъществява информационно-административното обслужване на граждани, организации и юридически лица и обратната връзка с тях;
    2. предоставя информация за работата на Народното събрание, парламентарните комисии и народните представители на място, по телефон и електронна поща;
    3. приема, регистрира и обработва сигнали, предложения, декларации, подписки и др., адресирани до Народното събрание, председателя или заместник-председател на Народното събрание;
    4. приема, регистрира и обработва подадени на място сигнали и предложения до парламентарните комисии и парламентарните групи (личната кореспонденция на народните представители не подлежи на регистрация);
    5. приема и регистрира заявления за достъп до обществена информация и поддържа регистъра на постъпилите заявления по Закона за достъп до обществена информация;
    6. предоставя информация за поддържане на електронен регистър по чл. 10, ал. 3 от Закона за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление;
    9. изготвя и обработва изходящите писма по регистрираните преписки, адресирани до Народното събрание и председателя на Народното събрание;


    Контакти: 
    гр. София – 1169, пл. „Княз Александър I“ №1
    Телефони за връзка: 02/939-25-30; 24-87; 24-04; 30-45; 31-45; 24-89
    Е-mail: infocenter@parliament.bg